sobota, 2 czerwca 2012

Różne foty SM USA :)

Tak jak wam , już wczoraj obiecałam dodam dziś różne foty SM USA ;D

SM USA Cień



SM efekt filmowy




SM USA ( zwykłe )





Zrobiłam jeszcze anigif ale jak chciałam wkleić na bloga zd się nie zmieniały, nwm dla czego .

Mam dla was małą niespodziankę orginal profile




Mam nadzieję że się wam podoba .
Obrazki jeśli wkleimy na profil na pewno będą różniły się wielkością o tych
w tym orginal profile tło jest przeźroczyste
liczę na wasze komentarze
zamówienia również możecie składać w komach ;)

2 komentarze:

  1. Super blog! W końcu zrobie sb profil na zapytaj! ;D Zapraszam http://wrozki-z-mroku.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same poglądy na bloga ; ))
      przyda się w jakimś sensie... jest po prostu świetny . ! ;*

      Usuń

Zamówienia tylko w dziale zamówień. :D