wtorek, 31 lipca 2012

Zestaw z Carly Rae Jepsen.

Cześć! :).
Dziś mam dla was Zestaw Z Carly Rae Jepsen!

<Mały Spam ;O. Blog o Dodatkach na Zapytaj, Naćpana Żelkami była administratorem, ale odeszła i ja jestem .. Ja jej Życzę Powodzenia, bo zaczeła spędzać czas na swojej pasji ;) Blog >

Bardzo Przepraszam Cię   impossible. ♥ , za Spam . ;3.

A Teraz Spis Notki :

♫Tło
♫Napisy
♫Przypinka
♫Avatar
♫Zdjęcie
♫Zdjęcie z Tasiemką
♫Zdjęcie z Odbiciem
♫Usta
♫Kursory
 ♫Niespodzianka ;D





Tło:
Napisy:


Przypinka:
Avatar:
Zdjęcie:
Zdjęcie z Tasiemką:
Zdjęcie z Odbiciem:
Usta:
Kursory:   Niespodzianka - Mała Nowość
Kodu do niespodzianki nie daje.Zamawiajcie.Pa!

7 komentarzy:

  1. Nic się nie stało.;p
    Najważniejsze jest to że nie dodałaś osobnej , małej notatki tylko napisałaś to w normalnej notatce.
    P.s Fajny zestaw ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. poproszę o niespodziankę z site models i napis LOVE SITE M
    i jeszcze jakąś nowość też z site models.
    wierze w ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! najlepsze napisy . <3 Czy
    możesz mi zdradzić,gdzie pobrałaś
    ten pędzel ? Byłabym wdzięczna . !

    zapraszam do mnie na new not :
    http://color-theme.blogspot.com/2012/08/dziwnoksztatne-gify-z-gwiazdami.html?showComment=1343854314302#c2118420780096839429

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Chodzi Ci o czcionke?
      Channel - Ale tam gdzie abaut me (me ma inną czcionkę ale nie pamiętam jaką).
      Wejdę ;3.

      Usuń
    2. Czcionkę znam, chodzi mi o ten burshe 'kwiatki' ..
      możesz mi zdradzić,jak się nazywa ? :D

      Z góry dzięki . ! ;)

      Usuń

Zamówienia tylko w dziale zamówień. :D