niedziela, 29 kwietnia 2012

Pineski

EDIT- PINESKI MAJĄ PRZEZROCZYSTE TŁO . NIE WIEM CO TU ROBIĄ TE RAMKI.


Dzisiaj mam dla was 10 pinesek .
przy okazji od razu mówię że nie będę dodawała notatek codziennie, bo mam dużo na głowie .


a oto pineski :D


przy wgrywaniu zobaczyłam że 9 pinesek jest związane z Nowym Yorkiem.
pewnie dlatego ze tak kocham to miasto . :P

nie mam gotowych kodów tylko instrukcję .

1.klikacie na pineskę prawym przyciskiem myszy i naciskacie 'kopiuj adres URL obrazka'
2.wchodzicie tutaj i robicie wszystko co tam pisze .
3. macie wszystko gotowe w mniej niż pół minuty. XD















6 komentarzy:

  1. Super jest ttaa 3 pineska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, a one mają białe tło jak się je wstawi na profil ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sorry już widzę w opisie bloga ;>

      Usuń
    2. ja właśnie próbuje znaleźć jakiś sensowny kod żeby ich nie było bo już mnie denerwują. :P

      Usuń

Zamówienia tylko w dziale zamówień. :D