sobota, 28 kwietnia 2012

Zamówienia.

Tutaj możecie składać zamówienia.



  1. Ugif z 1d      Klik.
  2. szablon z justinem bieberem  Klik
  3. Zdjęcie z taśmą pamiętniki wampirów   Klik
  4. Kursor z białym smokiem   Klik
  5. Ugif - fotografia   Klik
  6. szablon z RBD   Klik
  7. szablon ze zmierzchem   Klik
  8. bannery pamiętniki wapmirów   Klik
  9. napisy : hey , o mnie , wpadnij - w stylu reggae   Klik
  10. wąsy z Seleną Gomez i Justinem < razem >  Klik



Mam do was prośbę. składajcie zamówienia pod notatkami, bo ta zakładka nie jest często sprawdzana, a jeśli napiszecie w komentarzu to macie szansę że szybciej zrealizujemy wam zamówienie.

36 komentarzy:

  1. Cześć, w sumie to ja nie mam zamówień, ale chciałabym się Ciebie spytać, czy chciałabyś być redaktorką na moim blogu. Nie wymaga on dużo. Wiem, że jesteś świetna itp. Jesteś idealna! Proszę, to dla mnie ważne. Najbardziej potrzebowałabym Cię w kursorach, ale jeśli miałabyś inne pomysły, to nie ma sprawy. Oczywiście, jeśli byś chciała wzięłabym cię na okres próbny, ale ja wiem (z bloga Mackiego), że jesteś super, więc moim zdaniem nie potrzebujesz okresu próbnego :)
    Zastanowisz się? Proszę :P
    To ten blog : http://profilkiz.blogspot.com/
    Zastanów się, proszę, to dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'rozpacze' twoją propozycję ale na wstępie mówię ze nie będę codziennie dodawała notatek bo mamy teraz dużo sprawdzianów itd. i nie mam na nic czasu.
      ale nie mówię 'nie'. :D

      Usuń
    2. hmm. po długim namyśle stwierdzam iż chyba mogę być redaktorką u ciebie, ale jak mówiłam nie będę dodawała postów codziennie . :P

      Usuń
    3. Super! :)
      U mnie na zapytaj podaj e-mail, ok ?
      Chyba, że chcesz tu... ?
      mój zapytaj : http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1460686.html

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Siem ;)
    Chciała byś być redaktorką na moim blogu będziesz mogła dodawać posty kiedy chcesz ( nawet raz na miesiąc jak nie będziesz mial czasu ) mój blog
    http://fajne-profilki-na-zapytaj.blogspot.com/search?updated-min=2012-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2013-01-01T00:00:00-08:00&max-results=5
    konto na zapytaj : slodziutka101
    Jak się zdecydujesz napisz na moim zapytaju lub w odpowiedzi pod tym postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. poproszę ugif z 1d <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka ;)
    Chciała bym zamówić : napisy z Jutinem wiesz jakie Siema Abaut me PaPa
    i do tego ze 3 gify Z JB i jakieś tam zd a i wąsy ze zmieniającymi się zd JB i tło te gify muszą do niego pasować tu linki do obrazków z których ma byc tło tylko nie takie z super składacza http://jbpics.tk/wp-content/uploads/2012/03/Justin-Bieber-Top-Round-of-Belur-in-Boxing-Rig.jpg http://images4.fanpop.com/image/photos/17600000/His-Eyes-3-justin-bieber-17689702-461-660.jpg .

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie z taśmą pamietniki wampirów

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia z szukaniem redaktorki ;D, a co do zamówień to mogłabyś zrobić kursor z takim białym smokiem: https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcTAlRg0D8FtrsTbAiXZU7Cdum3ZniuQUvQfJpps79usdQA1hUJQTA

    OdpowiedzUsuń
  10. Po proszę te takie gify co zdjęcia na sb nachodzą (3) w tematyce fotografii ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciała bym zamówić zdj i gify id z tymbarkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Możesz mi zrobić zestaw z RBD i ze Zmierzchem ...

    -Tło
    -Kursor
    -Obrazki
    -Napis "Cześć
    -Napis "O Mnie"
    -Napis "Narazie"
    -i jeszcze te uniwersalne gify
    -i jeszcze coś fajnego ;)

    Czekam na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy będą te wąsy z JB ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam prośbę, mogę być redaktorką na okres próbny na tym blogu?

    Z góry dzięki za odpowiedź ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne . :D
      widziałam już co umiesz więc nie muszę cie sprawdzać. ; )

      Usuń
    2. Super, ale mam podać e-mail?
      PS.: Będę na okres próbny?

      Usuń
    3. jeszcze się zastanowie ok?
      napisz mi e-mail na moim prof. http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_396967.html

      Usuń
    4. nie będziesz na okresie próbnym ; )
      tylko podaj e-mail ok . ; p

      Usuń
  15. Chciała bym zamówić napis Hey ! , O mnie , zasady i Bay z Pamiętników wampirów

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę zamówić napis Hej, O mnie, Wpadnij w stylu reggae.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wąsy z Selaną Gomez i Justinem ( jak są razem )

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciał bym zamówić tło z site models usa i uk kolaż i do tego jakieś fajne wąsy .

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo prosiłabym żebyś zrobiła szablon profilowy z pamiętników wampirów
    (ruchomy)

    OdpowiedzUsuń
  20. możesz mi zrobić button :)
    żeby miał napis: Amber Blog
    a po kliknięciu przenosił na : http://www.amber--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę o zestaw z harrym potterem

    OdpowiedzUsuń

Zamówienia tylko w dziale zamówień. :D