środa, 23 maja 2012

Szablon z RBD , bannery z pamiętników wampirów .

ile ja się namęczyłam przy tym !!
ale w końcu zrobiłam . może nie wyszło tak ładnie jak chciałam ale jednak wyszło. xd
mam nadzieje że się wam spodoba. ; )
ktoś napisał do mnie na zapytaj że na blogu powinnam być tylko ja . ale wtedy notatki będą co bardzo długi czas. : o
więc zadaję wam to pytanie w najnowszej ankiecie . ; )
rusza też ankieta o ,moustache ♥ .
a teraz wróćmy do rzeczy ...

Spis notatki


  • szablon profilowy z RBD
  • bannery - pamiętniki wampirów

Przed dodaniem bannerów , obrazków na profil , zalecam dodać antyrozpychacz na koniec profilu. ; p


  źródło antyrozpychacza - profilki.blogspot.com


Wszystko jest z przezroczystym tłem ; )

Szablon z RBD

bannery :



rbd1.png




 


rbd2.png




rbd3.png 

 

Obrazki

OBRAZEK1.png 
 
OBRAZEK2.png 
 


ugif .

gif.gif
 

Tło nr. 1

podglad.PNG





Tło nr. 2

podglad2.PNG




Wąsy czyli 'coś fajnego ; p '

  wasy-rbd.png 

 

Kursor




Bannery - pamiętniki wampirów PWHEY.png PWOMNIE.png PWZASADY.png PWBAY.png

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zamówienia tylko w dziale zamówień. :D