czwartek, 31 maja 2012

Wyniki ankiety , napisy reggae & nowości .!

Zanim zacznę chciałam dodać, że już skończyły się ankiety .
Niestety większość osób ( 55% ) chce aby ,moustache ♥ odeszła. cóż gdyby to zależało ode mnie to zostałaby.  ale to wyłącznie wasza decyzja więc będziecie musieli się z nią pożegnać. : (



Nikt nie chce żeby była ze mną jedna redaktorka. 8% chce aby były dwie redaktorki. 20% chce żeby było więcej niż 3 redaktorki.33% głosujących chce żeby pracowały ze mną 3 osoby . natomiast najwięcej osób czyli 37% chce żebym na blogu była tylko ja.
niestety nie mogę tak zrobić bo wtedy nie będzie w ogóle postów. a więc zostanie ze mną tylko jedna redaktorka i to właśnie wy ją wybierzecie ! głosujcie tak aby później tego nie żałować.  ; )


I jeszcze jedna informacja .
jeżeli będzie 3500 wejść , 150 komentarzy i 30 obserwujących to robię rozdanie. wiec jeżeli chcecie rozdanie to reklamujcie. ; p

Już naprawiłam napisy ! ;)

A oto napisy reggae i nowości ! :D

< kliknij 'odpal'  :p  >








Napisy : 












Nowości ! 



1. Kolaż ze zdjęć . Tego nie ma na profilkach ! 
z Seleną Gomez bo nie miałam innych pomysłów.xD





2. z nałożoną teksturą. < to jest tylko przykład więc w oryginale jest za duży . jeśli ktoś chce to zdjęcie na profil musi sam je zmniejszyć ; ) >


2 komentarze:

  1. Super. !!
    Najfajniejsze napisy.. ;)
    jak robisz te kwiatki ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie. !
    podziwiam cię ;*
    jaką czcionką pisałaś te napisy ?

    OdpowiedzUsuń

Zamówienia tylko w dziale zamówień. :D