czwartek, 2 sierpnia 2012

Ankieta i tragiczna nowość. -,-


Mam nadzieję że widzieliście nowy szablon bloga.
Jest taki trochę nieogarnięty ale spróbuję coś z tym zrobić.
Dzisiaj mam dla was nowość, niestety nic lepszego nie mogłam wymyślić. -,-
& musicie zobaczyć zajedwabistą ankietę :D








Ankieta
- okulary > są
'postawione włosy' > są
czarny T-shirt > jest
poza do zdjęcia > obecna

Kogo wybierasz :D




Zagłosuj w ankiecie na stronie głównej :D





No i nowość o której pisałam. 
Nie wiem co to. Jakiś kolaż z trzech zdjęć, napis, bańki.
Teraz skumałam się że mogłam zrobić takie tęczowe odbicie w tych bańkach.
Pati mówi, że to jest fajne, więc to wstawiłam.
Jak ktoś będzie chciał kod to mogę dać. ;>








{impossible ♥}

3 komentarze:

  1. Świetna Nowość <33.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek jest b. ładny :) Choć nie wiem jak można go dać na profil, dla mnie to raczej nagłówek np. na bloga, jednak to już zależy od tego kto co chce ;) Co nie zmienia faktu, że jest ładnie wykonany. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowość jest bardzo ładnie i starannie wykonana.
    Mi się np. bardzo podoba.;)

    OdpowiedzUsuń

Zamówienia tylko w dziale zamówień. :D