sobota, 4 sierpnia 2012

Zestaw z Ewą Farną.

Cześć ;3.
Dziś mam dla was Zestaw z Ewą Farną.
P.S. Nie głosujcie na Nie, dlatego że przez dłuszy czas nie dodaje notek. Są wakacje , i nie mam zbyt wolnego czasu.Dodaje notki kiedy mam wolny czas.Mam też swoje życie, tak jak inni.

Spis Notki :

♫Tło
♫Napisy
♫Przypinka
♫Avatar
♫Zdjęcie
♫Zdjęcie z Tasiemką
♫Zdjęcie z Odbiciem
♫Usta
♫Wąs ;D :).


Tło:


Napisy:


Przypinka:
Avatar:
Zdjęcie:
Zdjęcie z Tasiemką:
Zdjęcie z Odbiciem:
Usta:
 



Wąs:
Pa.

4 komentarze:

  1. To tylko 3 głosy, mam nadzieję że zostaniesz tutaj ze mną. ;>
    W jakim formacie zapisujesz zdjecia? gif ?
    bo sa takie 'pokropkowane' ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 głosy , raczej chyba nie zostane.
      Tak,bo jak zapisuje na Png to jest białe tło .

      Usuń
    2. powinnaś zostać,jesteś świetna :D Dzięki za te kwiatki,a
      i zapraszam do mnie . ;)

      Usuń
    3. zgadzam się z Asmilla.♥
      jesteś naprawdę świetna!

      Usuń

Zamówienia tylko w dziale zamówień. :D